• 20 березня 2017 року Засідання педагогічної ради
Тема "Організаційно-педагогічні засади формування позитивного іміджу закладу освіти в конкурентному інноваційному просторі", "патріотичне виховання учнів у позакласній роботі"

Необхідність збереження та формування позитивного іміджу. Школа – це відкрита, взаємодіюча з багатьма соціальними інститутами соціально-педагогічна система, про яку все частіше говорять як про сферу послуг, вживаючи такі поняття, як конкурентоспроможність, освітня послуга, реклама.

Імідж – це те, що організація сама про себе думає та бажає, щоб про неї так думали. Стійкий позитивний імідж школи сьогодні можна розглядати як важливий сучасний компонент методичного продукту школи і як ресурс розвитку. Існує багато понять слова “імідж”. Е. Гофман стверджував, що Імідж — це мистецтво управляти враженням. Мені більше подобається твердження Імідж—це ваш образ в очах інших. Правила роботи групи. Учасники пропонують прийняти « Правила роботи групи», які записуються на плакаті.

Щоб запропонували ви?

-Бути позитивними;

-говорити по черзі;

-бути активними;

-слухати й чути кожного;

-толерантно ставитись один до одного;

-бути пунктуальними;

-діяти за принципом «тут і зараз».

Вправа «Мої позитивні риси»

Кожен учасник в групі на аркуші паперу обводить свою долоню, у середині малюнка пише своє ім’я. Потім передає аркуш по колу наступним учасникам, які на одному з пальців пишуть позитивну рису тієї людини, ім’я якої зазначено на малюнку. Так робить учасник кожної групи, поки листок не повернеться до власника. Тренер збирає всі малюнки та зачитує по черзі. Група має вгадати про кого йдеться. Вправа «Не хочу хвалитися, але я...»

Кожен учасник тренінгу по черзі говорить фразу, що починається зі слів: «Не хочу хвалитися, але я ...(добре граю в футбол.). У вправі мають бути задіяні всі учасники. Читати далі

Переглянути та завантажити презентації по тематиці педради можна у файловому архіві

  • 07 листопада 2016р. Засідання педагогічної ради
Тема «Сучасні психолого- педагогічні підходи до розвитку обдарованості школярів в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання».
План засідання педагогічної ради

1. Стратегія успішної роботи з обдарованими дітьми в школі.

2. Робота з обдарованими дітьми вчителів-предметників (з досвіду роботи) на уроках.

3. Сучасні психолого-педагогічні підходи до розвитку обдарованості школярів.

Тест визначення схильності вчителя до роботи з обдарованими дітьми.

4. Розвиток обдарованості школярів початкової ланки в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання (з досвіду роботи).

5 . Роль сім’ї в розвитку обдарованості дитини.

6. Роль класного керівника у роботі з обдарованими дітьми.

Матеріали та презентації від 07.11.2016р можна переглянути тут
  • 21 березня 2016 засідання педагогічної ради

«Наступність – умова успішного навчання учнів».

ПЕДАГОГІЧНА РАДА

Роль особистості вчителя в сучасному освітньому процесі

І. Вступ

Актуалізація проблеми та розкриття її змісту – Гальчук О. М.

ІІ. Обговорення проблеми.

1. Складові педагогічної майстерності вчителя – Ніколаєва Л.Д..

2. Педагогічна техніка, схема її застосування – Сенченко І.О.

3. Педагогічна , духовна та мовленнєва культура вчителя - Зубарєва Т.П.

4. Творчий підхід до педагогічної діяльності. Здатність до передбачення та прогнозування наслідків педагогічної діяльності – Терещенко О.М.

5. Педагогічні здібності: такт, оптимізм, правдивість учителя. – Шаровська Л.К.

6. Про залежність рівня знань учнів від професійних знань, уміння учителя. – Буцій О.Я.

(Анкетування: оцінювання підготовки та проведення засідання педагогічної ради, її доцільності, ефективності у даний період.)

Переглянути матеріали та презентації можна переглянути у файловому архіві

Роль особистості вчителя в сучасному освітньому процесі

Педагогічні здібності

Кiлькiсть переглядiв: 438

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.